Winkelwagen

Reparaties v2

Een defecte smartphone of tablet is natuurlijk altijd vervelend. Lang wachten op een reparatie of teveel betalen natuurlijk ook! Bij ons is de reparatie vaak al klaar terwijl je wacht.

Laat je smartphone of tablet eenvoudig en snel bij ons repareren en geniet standaard van onze voordelen.

Direct een afspraak maken?

Klik op de onderstaande knop om contact met ons op te nemen voor een afspraak of vrijblijvend advies.

Klik hier om direct met ons te bellen

Waarom je voor ons kiest

Wie bij ons zijn/haar smartphone of tablet laat repareren, geniet standaard van de volgende voordelen.

Klaar binnen 30 min*

Wij zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent.

Geen onderzoekskosten

Wij zoeken gratis uit wat het exacte probleem is.

Prijzen onderhandelbaar

Samen komen we tot de beste prijs.

No cure = No pay

Probleem niet opgelost? Niks betalen.

*: In de meeste gevallen zijn wij binnen 30 minuten klaar met het repareren van uw smartphone of tablet. Afhankelijk van de type reparatie kan dit echter ook langer of korter zijn. Wij geven dit altijd duidelijk van tevoren bij u aan.

  Benieuwd wat jouw reparatie kost?

Typ het merk + model van je apparaat in om te zien wat je bij ons betaalt voor je reparatie.

Bijvoorbeeld: Apple iPhone X


Welke merken wij repareren

Wij repareren smartphones en tablets van diverse merken als Samsung, Apple, Huawei, HTC, Sony, LG, Nokia, Motorola en meer.

Garantie op je reparatie

Natuurlijk wil je als klant altijd een garantie hebben op de reparatie aan je smartphone of tablet. Daarom bieden wij van NL Choice vanaf heden de volgende garantievoorwaarden.

Op alle reparaties met originele onderdelen bieden wij garantie tot wel 3 maanden.

Op alle reparaties met A-kwaliteit onderdelen bieden wij 2 maanden garantie.

Wij bieden geen garantie voor de bovenstaande reparaties in de volgende gevallen en/of situaties:

  • Wanneer er sprake is van waterschade;
  • Wanneer er sprake is van valschade;
  • Wanneer je er voor kiest om je smartphone of tablet door iemand anders te laten repararen nadat je deze eerst bij ons hebt laten repararen;
  • Wanneer de originele bon of factuur niet overlegd kan worden.

Heb je vragen en/of behoefte aan vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op!

×

We helpen je graag verder!

× Hoe kan ik je helpen?