Verzenden
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Al onze verzondkosten is gratis en vergoeden wij niks op bij de concument.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL . Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.
Elke bestelling die wij versturen ontvangt de consument een track en trace via de mail.
Retourneren
U heeft recht op een bedenktijd van veertien werkdagen na aankoop van producten. U dient binnen deze periode schriftelijke toestemming te vragen voor retourzending.
Uitzonderingen:
– Zakelijke opdrachten en transacties.
– Zogenaamde “op maat” producten. Dit zijn producten die speciaal voor u worden samengesteld/geproduceerd.
– Onderdelen waarvan de verzegeling is opengemaakt.
Retourneren en verzendkosten:
U kunt uw product terugsturen naar het ons retouradres. Wij zullen de aankoopsom van het product terug retouneren.
Zonder geldig reden van retour zal de verzendkosten voor de consument worden verekend.
Verpakking
Het product dient in de originele verpakking terug gestuurd te worden. Bij beschadigingen aan de doos en/of een gescheurde folie brengen wij € 5,- kosten in rekening.
– en waterdicht,Snelle Snapdragon-processor,Quick Charge en draadloos laden en ng veel meer opties.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te
mailen naar [email protected] of neem met ons contact op telefonisch Leidt dit niet tot een oplossing, dan is
het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting
WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU
ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de
Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in
behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het
platform van de Europese Unie.