Winkelwagen

Tablet reparatie Uden

NL Choice: voor al je smartphone/tablet reparaties & accessoires

NL Choice tablet reparatie Uden: de plek voor al je smartphone & tablet reparaties en gsm accessoires. Bij ons kun je altijd zonder afspraak binnenlopen voor alle reparaties aan je telefoon of tablet. Voor bijna alle reparaties geldt: klaar terwijl je wacht of uiterlijk binnen 60 minuten!

Benieuwd naar de reparatietarieven voor jouw merk & model smartphone of tablet? Klik dan hier om deze op te vragen via onze online reparatiemodule.

Onze merken

Wij voeren zowel simpele als complexe smartphone/tablet reparaties uit voor alle grote merken. Hiertoe behoren o.a. Apple, Samsung, HTC, Huawei, LG, Nokia, Motorola & Sony. Staat je merk hier niet tussen? Neem dan contact met ons op of loop binnen in onze winkel.

Fysieke winkel Uden

Kom gerust eens langs in onze fysieke winkel aan de Oranjepassage 30 in Uden. Onze medewerkers staan klaar voor al je vragen en geven je vrijblijvend advies waar nodig.

NLChoice - Reparaties, accessoires en gadgets
Onze winkel is gevestigd aan de Oranjepassage 30 in Uden.

NL Choice tablet reparaties Uden onderscheidt zich voornamelijk in service. Waarom je bij ons je smartphone of tablet zou moeten laten repareren?

  • Geen onderzoekskosten
  • Zeer scherpe reparatietarieven
  • No cure = No pay
  • Vrijwel altijd klaar terwijl je wacht of max. 60 minuten
  • Meer dan 10 jaar ervaring

Heb je vragen over de reparatiemogelijkheden? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen adviseren.

Garantie op je reparatie

Natuurlijk wil je als klant altijd een garantie hebben op de reparatie aan je smartphone of tablet. Daarom bieden wij van NL Choice vanaf heden de volgende garantievoorwaarden.

Op alle reparaties met originele onderdelen bieden wij garantie tot wel 3 maanden.

Op alle reparaties met A-kwaliteit onderdelen bieden wij 2 maanden garantie.

Wij bieden geen garantie voor de bovenstaande reparaties in de volgende gevallen en/of situaties:

  • Wanneer er sprake is van waterschade;
  • Wanneer er sprake is van valschade;
  • Wanneer je er voor kiest om je smartphone of tablet door iemand anders te laten repararen nadat je deze eerst bij ons hebt laten repararen;
  • Wanneer de originele bon of factuur niet overlegd kan worden.

Heb je vragen en/of behoefte aan vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op!

×

We helpen je graag verder!

× Hoe kan ik je helpen?